Safety Electrical Cleaner and Degreaser

Mr McKenic® Safety Electrical Cleaner and Degreaser

Opis produktu:

Kod produktu:
EE1336
Dostępne opakowania:
250gm, 450gm, 5L, 25L

Mr McKenic® – Safety Electrical Cleaner and Degreaser to niepalny, przemysłowy środek do bezpiecznego odtłuszczania i czyszczenia, który nie przewodzi prądu i co za tym idzie doskonale sprawdzi się w przypadku takich urządzeń jak generatory, elektronarzędzia i podzespoły elektroniczne.

Jest on wysoce skuteczny w usuwaniu oleju, smaru i osadów węglowych bez konieczności spłukiwania wodą.

Cechy produktu:

  • nie zawiera chlorofluorowęglowodorów (CFC)
  • skutecznie czyści
  • skraca okresy postoju maszyn i oszczędza związanych z tym wydatków
  • wydłuża żywotność sprzętu
  • nie pozostawia osadów ani naleciałości
  • jest nieoleisty i niepalny
  • redukuje ryzyko pożaru i zapłonu

Zastosowania:

Preparat Mr McKenic® – Safety Electrical Cleaner and Degreaser jest używany w maszynach fabrycznych, na powierzchniach metalowych i podzespołach elektrycznych. Jest to środek szczególnie ceniony przez pracowników rafinerii, elektrowni, okrętów, hoteli, lotnisk, przetwórni gazu i ropy, fabryk i temu podobnych.

Instrukcje użytkowania:

Dla opakowania w aerozolu

  1. Przed użyciem dobrze wstrząśnij.
  2. Nanieś obwitą ilość środka na powierzchnie wymagające czyszczenia.
  3. W razie potrzeby użyj szczotki.
  4. Pozostaw powierzchnię do wyschnięcia.
  5. W przypadku uporczywego smaru, koniecznym może okazać się zeskrobywanie szczotką.

Dla opakowań zbiorczych

  1. Przed użyciem dobrze wstrząśnij.
  2. Nalej preparat do metalowego pojemnika.
  3. Zamocz części przeznaczone do czyszczenia w preparacie na 5 do 15 minut.
  4. Jeśli osady są uporczywe, zastosuj szorowanie powierzchni bądź mieszanie płynu.
  5. W przypadku szczególnie trudnego do usunięcia szlamu lub sadzy możesz wydłużyć okres moczenia i założyć pokrywę na pojemnik, aby powstrzymać wyparowywanie preparatu.

Uwaga: Zanim włączysz ponownie przeczyszczony silnik bądź turbinę, upewnij się, że naniosłeś nowe warstwy smaru, oleju bądź innego typu powłoki ochronnej.